BIS

Posted: January 6, 2011 in Panica
Tags: , ,

M-am trezit privind un tablou. Incepea cu trei barci… sau poate erau doar doua. Canabisul ma privea din spate. Ma vedea intrand in tablou, parcurgand distanta dintre barci, simtind nisipul intre degetele de la picioare, adulmecand gustul sarat de peste inca in libertate. Ma priveste insistent. Asteapta rabdator sa montez cortul. In acelasi timp el imi pune bete in roate. Nu gasesc fata cortului, iar cortul nu se sinchiseste sa imi dea vreun indiciu. Briza ma strabate, dar nu ma trezeste. CANA striga BIS! iar eu mai incerc o data. Cortul se incapataneaza. Nici ea nu ii gaseste vreun rost… Nu poate pune punct. rectific. nu poate pune DOAR un punct. Punem fiecare cate trei. Sau poate erau doar doua… si eu strabat distanta dintre ele.
Canabisul inca ma priveste. Ne privim reciproc.


Leave a Reply

