Tyler

Posted: January 11, 2011 in Panica
Tags:

Astazi nu stiu ce-a intrat in mine. nu mai vorbesc. mint… mint fara sa vorbesc. mint ca sa ma hranesc. iar mint. nu ma hranesc pe mine. il hranesc pe el. cel care a intrat in mine. in cresc. il intretin si il incurajez sa iasa la suprafata. lui nu ii e teama de nimic. el are intotdeauna replicile acide potrivite, el stie intotdeauna cum sa iasa dintr-o incurcatura. el gaseste mereu calea cea mai scurta. Dar pe el nu il vede toata lumea. il vad doar anumite persoane si apare doar in anumite ipostaze. Il vreau, am nevoie de el. nu ma vrea, nu o sa mai aiba nevoie de mine mult timp. E starul rock dintre vedetele pop. El ma scoate din banal, pentru a ma aseza pe un pedestal. E corbul din lanul de maci. ma face sa ma simt zeu pentru o clipa si ma arunca inapoi printre muritori pentru a realiza ca fara el nu e cu putinta. fara el nu sunt nimic. pe el il respir, el imi curge prin vene. el a intrat in mine si el ma mentine la suprafata. dar cum de a intrat? l-am chemat? l-am atras? l-am … tras?!? va trebui sa il re-trag? nu mai pot spera ca se va retrage singur. odata intrat va pune stapanire pe mine si va prelua controlul. Este Tyler Durden al meu…

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

