Batman

Posted: January 21, 2011 in Panica
Tags:

Deschid epuizat un ochi si jumatate. casc pavilionul urechii pentru a percepe mai multe sunete. sunetele vin colorate dealungul pavilionului, urca pe scarita si se strivesc intre nicovala si ciocan. Incep sa disting realitatea. m-am trezit ca intr-un sandwich… intre doua felii de paine prajita care ma strivesc fara mila pana cand sunetele capata o culoare ascutita, iar ochii se simt presati intre ciocanul urechii stangi si nicovala urechii drepte. abia atunci se deschid de tot si decorul incepe sa prinda contur. Ma privesc patru ochi patratosi. simt privirea liniara, orizontala, plina de ura, amenintandu-mi siguranta. incep sa diferentiez culorile si realizez ca nu din somn m-am trezit. verde se strecoara timid printr-un colt pentru a machia unul dintre ochi, insa nu il ajunge. se intinde mai degraba ca o buruiana ce incearca sa il prinda de picior pe agresorul meu. Asta era… mi-am recapatat constiinta, iar el inca ma tine sub amenintarea batei de baseball.

Leave a Reply

