Efectul Placebo

Posted: January 23, 2011 in Toate celelalte
Tags: , ,

Astazi ma intorc acasa. Cu castile-n urechi si fesul tras pe ochi, intre doua-trei zeci de fetze necunoscute, cu obisnuitul microbuz de ora 12. Clinchetul atat de cunoscut al somnului alaturi de stafii rasuna foarte clar in difuzoarele minuscule, pe sub fes, urmand aceeasi cale in sus pe scarita, cu stop intre nicovala si ciocan.
Astazi norul nu mai este doar deasupra mea… cerul se pisa pe noi toti. Scriu doua-trei vorbe in carnetel, imi amintesc de o fotografie si imi continui fantezia de mai inainte. imi gasesc un “happy place” si dau frau liber imaginatiei. E partea mea preferata. Acum pot profita de toate sansele pe care le-am ratat in viata reala. Realitatea se contopeste convenabil cu nascocirile imaginatiei mele perverse. Localitatile ne ureaza rand pe rand “Drum Bun!”, piesele se succed in nestire, mutandu-mi fantezia dintr-un decor in altul. Ma las purtat aiurea prin fanul copilariei, fotbal pe campie, fotbal pe asfalt, julituri in coate si genunchi. prima calatorie cu trenul, prima excursie cu clasa, primul road-trip cu baietii. par scurt, par lung, par inghetat pe alei obscure. Ierni bogate, cu nameti de un metru. veri calde cu iarba inalta in fundul curtii, veri mai putin sufocante decat acum, veri cu vacanta, veri tampiti cu care sa le petreci. Toate prieteniile copilariei…
Astazi mi le-am amintit pe toate, drumul spre casa purtandu-ma alene doar printre cele mai placute dintre amintiri. Efectul Placebo isi face din nou simtita prezenta, alerg pe un deal, cu ochii in continuare inchisi. simt proximitatea destinatiei, asa ca ma reculeg usor, inchizand la loc cutiuta amintirilor cu grija cu care isi linge pisica puii. deschid, pe rand, cate un ochi si in loc de presul de la intrare, vad usa din spate… e ok… macar am ajuns acasa.🙂


Comments
  1. bullshit says:

    foaarte tare blogul tau… e personal. asa cum ar trebui sa fir defapt un blog…

Leave a Reply

