Verdele meu

Posted: February 7, 2011 in Prin ochiul pestelui
Tags: , ,

Calatoria a fost mai degraba ca o cursa in carusel, pe furtuna. Caruselul nu se opreste daca il somezi, cum nici furtuna nu se opreste daca strigi la cer. Caruselul meu e verde… si furtuna parca e verde. si bila cu numarul 6 este tot verde. sta pe fundalul cel mai verde… totul e verde. ori… cred ca e doar pixul verde. nu… nici asta. pixul SCRIE verde. exact. Este un TopLiner de la Schneider. preferatele mele. Mi-am trasat jumatate de viata cu ele. in verde, rosu, albastru si negru. Astazi trag linie in verde. E un fel de ultima zi de scoala si vreau sa mi-o amintesc la fel de verde ca iarba. la fel ca fata taticului-pasare Phoenix. la fel ca linerul meu preferat. verde si vesel. ca o plimbare cu caruselul desenat de Schneider, ca un joc de biliard desenat de Schneider.


Leave a Reply

