Din ’81

Posted: March 20, 2011 in Fese Goale, Panica
Tags: , , ,

M-am trezit buimac. aveam capul greu. Simteam un gol in stomac. Am mers la bucatarie, mi-am incropit un sandwich si mi-am umplut golul interior. am ramas cu cel exterior… imi fac un ceai verde, il sorb insetat direct din ibric si simt cum aburul imi invaluie tot capul. infuzia e puternica, aburul alb-rosiatic se incolaceste si se fixeaza pe scalp. raman cu ochii fixati pe peretele. ceva nu se leaga. lipseste ceva… lipseste o caramida. raman blocat in fata golului, urmaresc cum o raza de luminca trece prin el transformandu-se in curcubeu. ma simt neputincios si inmarmurit in fata spectacolului luminos. as vrea sa umplu golul din perete, insa de data asta un sandwich nu va fi de ajuns…

photo by Dragos Butca

Comments
  1. Nu vreau să-mi scriu numele ! says:

Leave a Reply

