Greturi de primavara

Posted: March 22, 2011 in Toate celelalte
Tags: ,

M-am dezmortit. am iesit din barlog sa caut zmeura si propolis. soarele ranjeste la mine cu fata senina, cu ochii atat de mari si sinceri incat nu ii pot sustine privirea. privirea lui inca ma urmareste desi eu i-am intors spatele. imi continui cautarea pe marginea drumului, lasand urme apasate in zapada. ochesc o scorbura, intind o laba si imi inmoi ghiarele in galbeneala dulce a stupului spart cu atata usurinta. stupul nu e suficient de puternic pentru a cauta razbunarea cuvenita, insa copacul resimte golul interior. ma indepartez agale, indulcit pana in capatul oaselor. reiau poteca si dau iar cu ochii de El, imi feresc pe data fata pentru a nu imi vatama privirea, iar copacul profita de scurta ezitare pentru vomita asupra mea, intr-o incercare fortata de a-mi demonstra cat de tare i-am rascolit stomacul. Greata copacului persista asupra mea pe masura ce imi reiau mersul leganat de-alungul cararii dezmortite.


Leave a Reply

