Vedere din canal

Posted: April 4, 2011 in Hate, Prin ochiul pestelui
Tags: ,

La capat de puteri se intrezareste o raza venita de sus. ma ridic de pe burta in patru labe, fac doi-patru pasi si ma ridic intr-un genunchi. incerc sa deslusec mai mult decat se vede si tot ce ma loveste e mirosul statut de testoase ninja. ma ridic in picioare si mai inaintez catre raza mea de speranta. ma sprijin de peretii tubulari, plesnesc apa mica cu talpile-mi goale. inca doi-patru pasi si am ajuns. pasesc in lumina, ma prind de scara si imi tin rasuflarea pentru a invinge orbirea ultimilor ani. vreau sa ii mai vad o data. nu m-au iubit niciodata, nu m-au apreciat, nu m-au incurajat. mi-au aruncat doar priviri pline de ura… desi am fost si eu ca ei candva. vreau sa ii mai vad o data, sa ma mai vada ei o data, sa le pot striga ca am fost si eu ca ei odata… si macar o data… vor fi si ei ca mine…


Leave a Reply

