Amestec

Posted: April 15, 2011 in Panica, Prin ochiul pestelui
Tags: ,

ne amestecam. tot timpul. de obicei ne amestecam exact unde nu trebuie. ne amestecam prietenii, ne amestecam sentimentele si ne amestecam cu atata forta incat ametim inainte sa punem capat amestecatului. nu vreau sa mi se mai amestece gandurile negre cu cele viu colorate. nu mai vreau ca acele culori sa se mai amestece in ganduri. si totusi le amestec in gand. in gandul meu, la gandul ca tu, in gandul tau, vrei sa te amesteci in gandurile mele. #-O am ametit. am amestecat litere, cuvinte, ganduri, poze… copaci, picioare, esarfe si maini. oameni jucandu-se ca piesele de sah. toate amestecate si privite printr-un hublou peste care dainuiesc dezorientat, nestiind cum sa separ amestecul.


Leave a Reply

