Calatorie fara sfarsit

Posted: May 16, 2011 in Toate celelalte
Tags: , ,

Calatorind spre 21 de ani mi se pare ca am atat de mult de parcurs. am mai mult de parcurs acum, de la 23 la 21, decat am avut de parcurs de la 16 la 21. ciudat. Am atat de mult de parcurs incat sunt convins ca nu am sa ajung niciodata. totusi calatoresc din cand in cand. ma plimb. ma apropii cateodata, ma uit prin binoclu, ma uit printr-un geam, printr-un obiectiv foto. parca merg cu trenul cat pot de repede si e in zadar. merg atat de repede incat nu mai inteleg nimic privind pe geam. decorul se decoloreaza, se deformeaza, ma reformeaza, ma recompune si spre stupoarea mea, ma schiteaza tot de 23. de acum nu mai pot decat sa privesc in urma pe geam la ce am fost odinioara sau sa privesc in fata la ce urmeaza sa devin.

Comments
  1. ady says:

    Mi se intampla si mie sa fac astfel de calatorii, excursii cu ol inclusiv, chiar ultra ol inclusiv, catre destinatii mult mai indraznete…chiar zeci de ani in urma.De multe ori ajung la destinatie, sau cel putin asa simt, cred, sper. Dar… brusc o groaznica durere de cap, un tremul al carnii intregului trup si un puternic sentiment de vinovatie ma incearca. Deschid ochii si-mi dau seama ca m-am intors din calatorie… sunt in pat. Iar m-am imbatat!

Leave a Reply

