priveste, pandeste, modeleaza

Posted: June 26, 2011 in Toate celelalte

Cineva sa ma ajute sa imi dau seama. cineva sa imi dea seama. a devenit prea usor pentru EL, prea greu pentru mine. pierd din ce in ce mai des controlul in favoarea lui si nu reusesc sa imi dau seama unde e intrerupatorul. care e bresa pe care nu o pot astupa la timp pentru a-l bloca?care e usa ce trebuie incuiata pentru a-l pastra sub control in camera obscura a creierului mic? ce as mai indeparta odata cu el? ce se mai afla in camera si cata nevoie am de tot ce e acolo?   Simt cum ma priveste pe gaura cheii linistit, ticluitor. ma urmareste cu gandul, se transpune, se transforma, ma bantuie, ma transforma. se plimba prin camera mai calm decat Hannibal in celula, isi expune creatiile peste var precum Sade, cand sta pe scaun ii simt prezenta pe masa, cand inchide ochii, ii simt privirea in ceafa apasand greu pe coarda sensibila a controlului, chinuind-o ca intr-o competitie cu Steve Vai, modelandu-mi personalitatea cum modela Costi odinioara coloana catre infinit.

Leave a Reply

