Greutati

Posted: June 27, 2011 in Prin ochiul pestelui

greu ma ridic ca aburul din asfalt pe timp de august. ma ridic pe rand… o mana, un genunchi, un cot, o maneca, un crac, un gand iscoditor. sunt singur si nu sunt singurul. nu ma vait, cum nici ei nu se vaita. cu greu ma tarasc spre adapost si greu mi se pare aerul poluat al unui viitor greu de imaginat cand trecutul era doar prezent. greu imi e sa respir aerul schimbarii si parca prea grea imi e sarcina pentru a fi dusa pana la capat. soarele ma arde. simt cum ma usuca. intepenesc si ma intorc pe spate cu picioarele incremenite ca un gandacel de colorado. ploaia ma imbiba si ma-nmoaie,pe spate ma intind in ploaie, lat si lung cum stau intins, greul imi revine, de el ma simt iar prins, pamantul se roteste, preseaza si-nvarteste. pe umeri greu apasa, coloana imi trosneste, pe umeri port corola de minuni a lumii. ma resemnez strivit de nepasarea lumii.

Leave a Reply

