Slalom printre nameti

Posted: September 16, 2011 in Toate celelalte
Tags: ,

alunec pe panta timpului ca o sanie pe derdelus. la fel de sigur ca 99 inainte de 100. prind viteza pe traseu. cica viata are suisuri si coborasuri… bullshit! te nasti pe sanie in varful pantei si mori la baza cand se opreste sania. desigur, partea de inceput e mai abrupta si fara gropi, fara coline. pe la 22% incep usor denivelarile drumului romanesc, iar apoi de pe la 30% incepi sa intalnesti limitatoare de viteza. Nu mai esti singur pe sanie, iar undeva dupa 35% te redresezi din ce in ce mai greu dupa hopuri. totul e sa te tii bine si sa nu pierzi pe nimeni de pe sanie. Cu putin noroc strabati traseul pana la 100% si te opresti la “Ground Zero”.
eu m-am nascut pe snowboard si am ajuns la 23.7%. tu cum te descurci?

Comments
  1. Smi says:

    eu m-am nascut intr-o barca si am ajuns la 21,8%. ma descurc, am descoperit de curand vaslele ….hmm…e placut.

Leave a Reply

