Mancarime

Posted: February 11, 2012 in Hate
Tags: , ,

Azi ma aflu in impas. nu pot alerga, nu ma pot juca, nu ma pot plimba. nu imi pot consuma energia si simt o frustrare cuprinzandu-ma si punand stapanire pe simturi. energia se acumuleaza intr-un picior… dau din el, il scutur si starea de neliniste nu face decat sa se agraveze… incepe sa ma manance cate un colt de piele, incepe sa mi se faca cald si incep sa nu mai prind toate cuvintele interlocutorului. el ma vede, ma simte, dar nu spune nimic. imi cere ajutorul si eu i-l ofer… neconditionat. Energia se canalizeaza pe locuri concentrate diferite la intervale bine definite. urca in bazin, trece prin stomac si ajunge la baza bratelor. mainile incep sa imi mearga din ce in ce mai repede pe tastatura, melodia se schimba si privirea mi se umple de ura. ma incrunt, imi calmez piciorul, incerc sa imi stapanesc si mainile, dar parca nu pot sa imi retin degetele din a urla cuvintele ce-mi stau pe varful unghiilor… ma duc la protest!

Leave a Reply

