Apetit

Posted: June 5, 2012 in Prin ochiul pestelui
Tags: ,

mi-am prins parul, mi-am dat hainele jos, am aprins focul si mi-am pus sortul. aveam acea pofta de gatit de mult pierduta in semipreparate, sau poate doar uitata pe un raft al camarei racoroase. tigaia mi se invartea in mana cu indemanarea si inversunarea unui tenismen spaniol calificat in finala roland garos. aluatul lua formele mele in calea lor spre gloria culinara. el devenea bucate delicioase, bucate de suflet pagan adus in fata flacarii pentru cauterizarea suprema.

Image

Leave a Reply

